Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом
14 днів після отримання товару покупцем.
Зверніть увагу: на нашому сайті усі категорії товарів підлягають поверненню згідно із
законом «Про захист прав споживачів».
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий в магазин за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
- товар не був у вжитку і не має слідів носіння - подряпин,відколів,потертостей і т. п.
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка - збережені всі ярлики і заводське маркування
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення Товару належної якості :- зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар – відправте нам товар перевізником, сплативши його послуги;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів
Процедура повернення Товару неналежної якості :- зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар – відправте нам товар перевізником;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок .
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову Пошту або будь-якого іншого перевізника. Повернення коштів здійснюється після того як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернеться за номерами які вказані в контактах компанії.